Cookies: Utilizamos cookies, sólo para realizar un seguimiento de las visitas a nuestro sitio web, no almacenamos ningún dato personal.
Les més visitades
  • Parc Empresarial "L'Espartal III"

    Parc Empresarial "L'Espartal III"

    03 febr. Llegir més

  • Procés selectiu Policia Local

    02 des. Llegir més

  • Programa de subvencions destinades a la contractació de persones joves.

    Programa de subvencions destinades a la contractació de persones joves.

    03 juny Llegir més

  • SUMA - IVTM

    SUMA - IVTM

    11 març Llegir més

  • Borsa de treball d'auxiliar administratiu.

    26 nov. Llegir més

  • Bases específiques convocatòria borsa de treball de TAG

    09 nov. Llegir més

  • Horari de l'Ecoparc

    Horari de l'Ecoparc

    26 jul. Llegir més

  • Plaça d'arquitecte tècnic interí

    19 juny Llegir més

  • Convocatòria ajudes realització obres

    07 juny Llegir més

  • Ajudes al transport

    11 maig Llegir més

Regidories relacionades
1611319040809_paquete-turron-torro.jpg

La Fira de Nadal de Xixona virtual supera ja les 54.000 visites

Les 40 empreses participants han pogut oferir els seus productes a través de la pàgina web que es va posar en marxa per a suplir l'absència de la fira presencial.

Des de la seua posada en funcionament el passat 27 de novembre i fins al final de les festes nadalenques, la web feriadenavidad.es ha sigut visitada per 54.805 usuaris únics.

Els dies amb més visites online van coincidir amb les dates oficials de la Fira de Nadal -del 4 al 8 de desembre-, període en el qual es van registrar 17.784 entrades en la pàgina. El dia que més usuaris van accedir al lloc web va ser el divendres 4 de desembre, amb un total de 3.950.

L'alcaldessa Isabel López considera que les dades “són molt bones, ja que en l'edició presencial van passar per Xixona 95.000 persones i, en esta ocasió, amb un concepte totalment diferent i condicionat per les circumstàncies, s'ha aconseguit que almenys la meitat conserven el seu vincle amb la Fira de Nadal de Xixona a través de la pàgina web”.

Respecte a la procedència dels usuaris, la majoria (un 93%) van accedir des d'Espanya, encara que també s'han registrat un gran nombre de visites des dels Estats Units (el 2’7%). La resta de visitants estaven situats a l'Argentina, Alemanya, França, el Brasil, la Xina, Gran Bretanya, Mèxic i Països Baixos.

A Espanya les ciutats des de les quals es van generar més visites van ser Alacant, Barcelona, Madrid, València, Alcoi, Elx, Benidorm, Sevilla i Elda.

Les xarxes socials de la Fira de Nadal de Xixona, amb perfils en Facebook i Instagram, també han suposat una gran porta de trànsit cap a la plataforma digital, ja que han sigut un aparador que ha mostrat el treball i els productes elaborats per cadascun dels expositors. 

A més, la xef amb una estrela Michelin Susi Díaz ha exercit d'ambaixadora de la Fira difonent diversos vídeos en els quals ha mostrat la seua devoció pel torró com a ingredient en la cuina, més enllà de les festes nadalenques. Precisament, l'abast d'estos vídeos ha sumat prop de 60.000 persones.

La Fira de Nadal de Xixona s'ha celebrat enguany exclusivament de manera virtual, a causa de la impossibilitat d'organitzar-la de manera presencial per la COVID19. 

Tant l'alcaldessa com el president de l’AEX, Pascual Sanchis, coincideixen que els bons resultats i els canvis en els hàbits de consum certifiquen que “esta ferramenta web ha arribat per a quedar-se”.

Comparteix:

Documents
No existeixen dades
Cercar