Funcions: Realitzar el control de la base de dades de la bàscula de pesatge, consistent en el control diari d’entrades i eixides en la bàscula, comprovació dels comunicats del servei de vigilància, preparació d’albarans per a clients i proveïdors, seguiment de la seua signatura, lliurament, repartiment i organització d’aquests, confecció d’informes periòdics de bàscula sol·licitats pel Cap de Planta i control d’hores de subcontractes. Elaborar la gestió de comandes de material d’oficina. Executar el control i l’organització de factures de proveïdors
Nombre de llocs: 1
Formació: ADMINISTRATIU-A COMERCIAL / GESTIÓ ADMINISTRATIVA / ADMINISTRACIÓ I FINANCES
Experiència: 1 any
Permís de conduir tipus B
Edat: de 18 a 65 anys
Horari: Dilluns a divendres de 8.00 a 13.00 i de 15.00 a 18:00hrs.
Tipus contracte: Indefinit
Jornada laboral: 30-40 hores setmanals
Interessats enviar Currículum a l’Agència de Desenvolupament Local de Xixona (adl@xixona.es) indicat el número d’oferta 2022/07