Xixona ha presentat hui en Fitur un espot promocional per a donar a conéixer els principals actius turístics de la localitat. Es tracta d’un anunci que juga amb l’espectador a través del recurs de la intriga i que explica la història de dos germans que acudeixen a Xixona i descobreixen que es tracta del lloc més dolç del món.
L’alcaldessa, Isabel López, ha intervingut durant la presentació i ha destacat que eixa marca ciutat “resumeix a la perfecció el que som: un municipi referent en l’elaboració de productes tan estimats com el torró i el gelat, que també compta amb grans atractius per als amants de la naturalesa, la gastronomia o les festes”.
El regidor de Turisme, Eduardo Ferrer, també ha estat present en l’acte i ha assenyalat que “en el vídeo tenen presència algunes de les iniciatives que hem vingut impulsant amb èxit en els últims anys, com el Dia Internacional del Torró, la Ruta del Torró de Xixona o la Senda dels Ametlers en Flor, a més de, és clar, la Fira de Nadal, que atrau cada mes de desembre a més de 100.000 persones”.
A més, aquest nou espot també mostra altres recursos turístics de gran valor, com són el patrimoni històric i industrial o l’àmplia agenda cultural que ofereix la localitat. El regidor de Turisme ha destacat que “els nombrosos atractius que té Xixona per al visitant permeten que compte amb una oferta global per a tots els públics els 365 dies de l’any”.
El vídeo que s’ha presentat hui s’utilitzarà per a promocionar la localitat en fires i a través de la televisió i les xarxes socials. La versió curta ja està disponible en els comptes oficials de Xixona Turisme i el divendres 4 de febrer es projectarà el muntatge final en l’Oficina de Turisme, situada al carrer Alcoi 34-40, de 10.00 a 14.00 hores.
L’Ajuntament de Xixona tindrà presència en Fitur fins diumenge que ve a través dels expositors de Costa Blanca, en el pavelló 7 d’Ifema.